Secretaris Dik Westerveld koninklijk onderscheiden

Schermafbeelding 2017 04 26 om 18.48.55

Een bijzondere dag vandaag op Paleis Het Loo in Apeldoorn, vooral vanwege het feit dat onze secretaris Dik Westerveld Koninklijk is onderscheiden en geridderd is tot lid in de Orde van Oranje-Nassau. Dit vanwege zijn werkzaamheden voor verschillende verenigingen in Apeldoorn waaronder Buurtvereniging Het Loo.

We kunnen natuurlijk niet achterblijven..

Schermafbeelding 2017 04 17 om 00.06.33

Een website hadden we al een tijdje, maar via social media waren wij nog niet heel goed te vinden. Daar is verandering in gekomen! We hebben sinds kort onze eigen Facebook pagina waarmee wij u op de hoogte kunnen houden van onze activiteiten en het laatste nieuws van Buurtvereniging Het Loo. Uiteraard biedt het meer mogelijkheden die zometeen geintegreerd worden in de nieuwe website.

En hij is online, een nieuwe website!

Schermafbeelding 2017 04 26 om 17.30.35

Onze vorige website was alweer 6 jaar oud en was toe aan een update. Doormiddel van de update zijn we in staat om nog gemakkelijker artikelen en foto's te plaatsen op onze website. Daarnaast zorgt de modulaire opbouw ervoor dat we de website op ieder moment kunnen uitbreiden met extra mogelijkheden.