user_mobilelogo

Afbeelding2

bgfbgfbgfbfgf

Jong, oud of ouder het maakt niet uit voor iedere categorie organiseert de buurtvereniging elk jaar weer leuke activiteiten. Wat dacht u van het paaseieren zoeken voor de jeugd of de seniorendag. Over al deze activiteiten sinds 2009 kunt u op onze website en natuurlijk in de jaarboekjes terug lezen. Bent u het jaarboekje kwijt? U download hem gemakkelijk als PDF bestand van onze website.

Verslagen van de activiteiten
Veel van de verhalen over georganiseerde activiteiten hebben wij niet zelf geschreven. Deze verhalen zijn geschreven door leden, leden van de buurtvereniging die daadwerkelijk alles uit de activiteit hebben gehaald. Zei kunnen dus ook als beste vertellen over wat zij beleeft hebben tijdens deze activiteiten.

Uw verhaal
Als u heeft meegedaan aan een activiteit en u wilt uw belevenissen via deze website delen dan kunt u uw verhaal mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Online leesversies van de verenigingsboekjes
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2010/2011
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2011/2012
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2012/2013
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2013/2014
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2014/2015
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2015/2016
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2016/2017
Lees hier meer over de activiteiten van het seizoen 2017/2018

Nieuwe website sinds april 2017
Wij hebben sinds april 2017 een nieuwe website. Hierbij hebben wij besloten om niet alle data naar de nieuwe website te verplaatsen. Daarom zal onze oude website tijdelijk nog bereikbaar zijn via www.oud.buurtvereniginghetloo.nl.