user_mobilelogo

Afbeelding2

bgfbgfbgfbfgf

We kunnen natuurlijk niet achterblijven..

Schermafbeelding 2017 04 17 om 00.06.33

Een website hadden we al een tijdje, maar via social media waren wij nog niet heel goed te vinden. Daar is verandering in gekomen! We hebben sinds kort onze eigen Facebook pagina waarmee wij u op de hoogte kunnen houden van onze activiteiten en het laatste nieuws van Buurtvereniging Het Loo. Uiteraard biedt het meer mogelijkheden die zometeen geintegreerd worden in de nieuwe website.

Nieuwe artikelen op onze website zullen vanaf heden ook aangekondigt worden op de Facebook pagina. Op deze manier krijgt u het laatste nieuws van Buurtvereniging Het Loo direct op uw tijdlijn te zien. Daarnaast zullen we aankomende activiteiten via onze Facebook pagina bekendstellen, deze zijn overigens ook te vinden op onze website.

We hopen dat u snel een kijkje neemt op onze Facebook pagina en deze meteen een duimpje geeft. Op deze manier bent u er zeker van dat u niets meer mist van uw buurtvereniging.

Klik hier voor onze Facebook pagina.

Vriendelijke groet,
Het bestuur