Buurtvereniging Het Loo kan natuurlijk niet zonder sponsoren, gelukkig zijn vele lokale bedrijven bereid om ons te sponsoren. Op deze manier blijven wij in staat om leuke uitjes en activiteiten te organiseren voor de buurt.

Wij danken de volgende bedrijven voor hun sponsoring
Fruitbedrijf Bouwman, Atelier de Bonte Ezel, Brasserie de Manege, D.J. Geritssen Auto's, Installatiebedrijf Groothedde, Het Kleine Vermaeck, M. Horstman Bouw- en Timmerwerken, Kleingeluk, Gastouderopvang Koko, Studio Pontifix, Verkeersschool Frank Schuurman, Simson Tapijt, TV Stegeman, Installatiebedrijf Veerman, Wensink Makelaardij, Zorgsaam, Garage Barmentloo, Drukkerij BK, Bentink Modelspoor, Bongers Bikes, Tuincentrum Brinkman, Bruins Haarmode, Schilder- en onderhoudsbedrijf A. Buitenhuis, Charly Zwolseweg, Elvomara, Esso Raap, Face-care, Firma B. Fiets, Hoza, Hamer, Cafe de Hamer, Jing Sheng, Fred Kamphuis, Karman Dierenspeciaalzaak, Juwelier Maaskant, Marcel's Kaas, Juwlier W. Mulderij, Wim van Munster, Oxener, Primera Kerschoten, Webdexter.