Afbeelding2

bgfbgfbgfbfgf

De eerste activiteit vond plaats op 6 januari 2014 in wooncentra De Veenkamp. Het was de eerste kaartavond van dit jaar. Tevens werden die gehouden op 27 januari, 10 februari, 3 maart, 14 maart en 14 april de laatste waar de bekers aan de winnaars werden uitgereikt.

Na de vakantie werd het kaarten weer hervat en op 21 oktober, 3 en 18 november, 1 en 16 december. Op 12 januari hadden we de nieuwjaarsbijeenkomst. Het was een gezellige bijeenkomst. In april 3 activiteiten, 11 april Paas bingo, 12 april Paaseieren zoeken en op 17 april de jaarvergadering. 3 en 10 mei werd er gewandeld in het Paleispark onder leiding van een boswachter. 20 mei de jaarlijkse busreis naar Vledder. Prachtige reis en een voortreffelijk diner in Staphorst. 25 mei met leden een stadswandeling onder leiding van een gids van het Apeldoorns Gidsen |Collectief. 22 juni een fietstocht uitgezet door de familie van Wezep. Mooi weer en een goede belangstelling. 10 september in de bossen rond Apeldoorn een mountainbike tocht. Dit met medewerking van Bongers Bikes. 11 oktober Kleiduivenschieten in Didam. Een activiteit voor heren en zeker voor herhaling vatbaar. 13 november de Oud Hollandse spelen en daarna een heerlijke stampotbuffet, waarvan de deelnemers volop genoten.. 17 november de druk bezochte Lady's avond. 11 december Kerststukjes werd afgelast. De laatste georganiseerde activiteit was de Kerstbingo op 19 december.

Weer een jaar bol van activiteiten waar met plezier op kunnen terugkijken. Deze activiteiten kunnen een konden niet plaatsvinden zonder alle hulp van onze vrijwilligers. De leden die helpen bij het kaarten, het rondbrengen van de uitnodigingen en niet te vergeten mijn mede bestuursleden. Dank aan peter Hoogeveen voor het bijhouden van de Web-site en Hans Apon voor het verzorgen van de uitnodigingen en het samenstellen van ons jaarlijks huis aan huis verspreide boekje. Het boekje wat mede mogelijk is gemaakt door onze adverteerders. Begin dit jaar hadden we 605 leden/gezinnen. Aan het eind van het jaar waren dit er 684.

Apeldoorn, 22 april 2015 Dik Westerveld. Secretaris